Πέμπτη, Δεκεμβρίου 15, 2011

Εμπειρίες μπάτσελορ πάρτυ.

  Ένα bachelor Πάρτι, που έμεινε αξέχαστο......Μύκονος, τριήμερο, και μάλλον φιλαράκια……… σας την έφερα, χα χα , ακόμη ψάχνουμε τον Γιώργο, χα χα χα,  το φαγητό θεσπέσιο, το σκάφος τέλειο, η Limo ήταν απίθανη και εύχομαι σε όλους να ζήσουν πριν το Γάμο τους ότι έζησα και εγώ. Φιλικά προς την εταιρία σας.

Απόστολος Τ.
 
                                                    


Πάρτι γενεθλίων, ακούγεται πολύ κοινότυπο αλλά κάποιες φορές αξίζει τον κόπο…να οργανώσετε κάτι ….ας …πούμε  ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΌ. 

 
Ένα από τα καλύτερα πάρτι γενεθλίων, που μου έκαναν οι φίλοι. Διονύση, επιφυλάσσομαι βρε μπαγάσα για το πάρτι που έρχεται για το γάμο σου.  
Σας ευχαριστώ όλους εκεί στη vip και σας εύχομαι καλές επαγγελματικές επιτυχίες.
Σ. Ιωάννης 

bachelor Party Mary


Ίσως είναι μία από τις λίγες φορές στη ζωή μου που ακόμη και τις όποιες οικονομικές δυσκολίες  …προσπέρασα χάρη στις φίλες μου …. και την ανεκδιήγητη κουμπάρα μου ….χα χα χα  και το bachelor party μου ήταν ΜΟΝΑΔΙΚΟ… . Είχα την τύχη να ΕΧΩ ΦΙΛΕΣ ΜΕ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. Διασκέδασα απίστευτα το βράδυ εκείνο, όσο για την οργάνωση ; μεταξύ μας (χα χα χα ),όλοι εκεί στην vip είστε απίστευτοι. Για εμένα κορίτσια  ήταν εμπειρία ζωής! Όσες και όσοι από εσάς σκέφτονται να ζήσουν κάτι παρόμοιο, το συστήνω ανεπιφύλακτα!  Η vip bachelor party  είναι εκπληκτικοί , άντε και στα δικά σας …. χα χα χα ! 
Maria X.
  
Η ερώτηση από τις φίλες μου τις τελευταίες ημέρες και μήνες μη πω ήταν τι είδους bachelorette party θέλω να κάνω πριν παντρευτώ; Τι θέλω να περιέχει το δικό μου bachelor party; κάτι απ' όλα, λίγο από όλα, και όλα μου φαινόντουσαν ίδια. Την λύση μου την έδωσε η κουμπάρα, ήρθα σε εσάς vip αφότου με προέτρεψε η ίδια, οι περιγραφές που μου έκανε για το πάρτυ της κολλητής με έκαναν να κάνω το βήμα, αν και δεν ήξερα πώς να χειριστώ μια τέτοιου είδους συνεργασία, ξέρετε λίγο ο δισταγμός που έχουμε όλες μας για το καινούργιο, το διαφορετικό, λίγο αυτά που ακούγονται, τελικά ήταν πολύ εύκολο. Σας ευχαριστώ όλους εκεί στην εταιρία και ευχαριστώ και όλες τις φίλες μου, περάσαμε πολύ όμορφα. Γεωργία περίμενε ΤΩΡΑ και την δική μου καζούρα..
 Eliza Papadopoulos.


Για συναρπαστικές αναμνήσεις, αυτό έχω να πω μόνο σε όσους θέλουν να ζήσουν ξεχωριστή ημέρα η νύχτα πριν το γάμο τους. Με περίμενε σαμπάνια και πρωτότυπη υποδοχή και βέβαια ένα τέλειο σκάφος με όλα τα απαραίτητα. Το γιορτάσαμε όλη η παρέα με πολυτέλεια και όπως αποδείχθηκε η
vip bachelor είχε πολύ φαντασία στο σχεδιασμό. Δεν περίμενα ότι το δικό μου εργένικο πάρτι θα ήταν κάτι τέτοιο. Κορίτσια είστε απίστευτες.  Μαρία Κ.


Είχαμε στερέψει από ιδέες για το μπάτσελορ πάρτυ, όλοι μας λίγο πολύ ξέρουμε ότι η αλήθεια είναι, πως στην χώρα μας είναι τελείως κλισέ ο τρόπος διασκέδασης για τα μπάτσελορ πάρτυ. Οι πιο πολλοί χωριζόμαστε σε παρέες μεμονωμένοι. Αλλού οι άντρες αλλού οι γυναίκες και την επόμενη οι ίδιες συζητήσεις. Εντάξει είναι και το έθιμο που μας θέλει ως άντρες να παρακολουθούμε στριπ-τίζ , και οι γυναίκες να αναζητούν κάποιο strip club με άντρες. Για να είμαι ειλικρινής εγώ ντρεπόμουν, όχι ότι δεν ήθελα αλλά ντρεπόμουν, η λύση δόθηκε από τον Σ… τον κολλητό μου. Τελικά περάσαμε στην σουίτα καταπληκτικά, όλα ήταν όπως τα είχα δει σε κάποιες ταινίες, η μάλλον καλύτερα. Παιδιά, εκεί στην εταιρία σας ευχαριστώ πολύ όλους, ήταν το καλύτερο εργένικο πάρτυ που θα μπορούσα να κάνω. Χάρης Τ.





Ότι θα βρισκόταν εταιρία με διοργανώσεις μπάτσελορ πάρτυ δεν το φανταζόμουν, ότι θα μου κάνανε τέτοια πλάκα εκείνο το βράδυ πάλι δεν το φανταζόμουν, ότι θα μου έκανε η μέλλουσα σύζυγος μου δώρο το μπάτσελορ πάρτυ …Ε ! αυτό είναι κάτι που δεν το φανταζότανε κανείς από την παρέα και φυσικά ούτε και εγώ ο αφελής. Λοιπόν μόνο ένα θέλω να γράψω ….. είστε όλοι απίστευτοι και μιλάω για όλους, και διοργανωτές και φίλους . Διογένης Τ.


                                     

  Τέλεια, τέλεια, τέλεια, η βραδιά μας. Ότι θα υπήρχε εταιρία που να διοργανώνει πάρτι ανανέωσης γάμου δεν το περίμενα, δηλαδή ούτε που το είχα φανταστεί. Είμαστε τρελό ζευγάρι αλλά και εσείς στην Εταιρία ακόμη πιο τρελοί, η λιμουζίνα, η σαμπάνια με τα ονόματά μας επάνω, τα κορίτσια, ο μασέρ, η σουίτα, το φαγητό, το spa, ήταν απλά ΤΕΛΕΙΑ. Ότι θα έκανα μπάτσελορ πάρτυ μετά από δέκα χρόνια γάμου δεν το είχα φανταστεί, να είστε καλά παιδιά περάσαμε τέλεια και ξέρετε………. στην επόμενη επέτειο του γάμου μας θέλουμε τα πιο extreme. Σας συστήνω ανεπιφύλακτα. Γιώργος / Στέλλα.








Είστε όλοι οι φίλοι τρελοί, σας ευχαριστώ όλους, ήταν όλα πολύ όμορφα. Ευχαριστω και τους διοργανωτές, θα μου μείνει αξέχαστη η βραδιά. Λόλα Φ.


 Αν νιώθετε, ότι θέλετε να κάνετε ένα δραστήριο πάρτυ τότε συστήνω σε όλους τους μελλόνυμφους να τολμήσουν κάποιο από τα extreme πάρτυ της vipbachelor, για όλες και όλους μας έρχεται η στιγμή που θα βρεθούμε στο δίλλημα για το τι να διαλέξουμε για την βραδιά του Bachelor, Ε ! ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ είναι εμπειρία ζωής. Α ! και κάτι ακόμη παιδιά, τον άλλο μήνα παντρεύεται ο αδερφός του κουμπάρου, περιμένω προτάσεις.
(Υ. Γ. αν γνώριζα από πριν την χορεύτρια δεν θα παντρευόμουν…χα χα χα )

Μιχάλης Δ.




Προσωπικά έχω βρεθεί σε bachelor στην Αμερική, έχω συμμετέχει σε αρκετά bachelorette party, η νύφη εκεί ήταν η τωρινή μου κουμπάρα, έψαχνα για κάτι διαφορετικό, όλες οι κολλητές μου ξέρουν πολύ καλά ότι δεν με αγγίζουν τα ήσυχα και τα συνηθισμένα. Κάπως έτσι φτάσαμε σε εσάς, για να είμαι ειλικρινής δεν ήξερα ότι υπάρχει στην Ελλάδα εταιρία που να διοργανώνει bachelor πάρτυ για γυναίκες, μου ζητήσατε να σας γράψω τις εντυπώσεις μου, σας λέω ότι αυτό είναι αδύνατον και αυτό γιατί θα πρέπει να αναφερθώ σε γεγονότα εκείνης τα βραδιάς, πάντως κορίτσια….. μην διστάσετε να πάτε στην Vipbachelor, πέρασα ΥΠΕΡΟΧΑ.  Στέφανος Δ.


                                     

Μου ζητήσατε να γράψω κάποια σχόλια για την βραδιά του πάρτυ που οργανώσατε για μένα , λοιπόν πρώτα ένα μήνυμα για τα κορίτσια δηλαδή για τις φίλες μου,…. εγώ σας το είχα πεi από τότε που τα λέγαμε στο νησί εσείς δεν ακούγατε. Αυτό που έχω τώρα να σας γράψω σαν διοργανωτές είναι ότι μας ξετρελάνατε και ότι ο mister massage Pinero, άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλες μας. Όσο για την βόλτα με την λιμουζίνα στη βραδινή Αθήνα και την υποδοχή του μανεκέν Γιώργου ……. Σας ευχαριστώ, και όσο για τον επαγγελματισμό σας μακάρι να σας μιμηθούν. Λυδία. Αντώνης.






Τέτοιο πάρτι και μάλιστα μέσα στην εταιρία που δουλεύω 5 χρόνια δεν το περίμενα, σας την φυλάω… χα χα . Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Λάμπρος Κ.

 Εξωτικό, μοναδικό, !!!
 Ευχαριστω τον κουμπάρο μου. Θανάσης Κ.


Κάποιες εκπλήξεις θα μου μείνουν ΑΞΕΧΑΣΤΕΣ. ίσως τα καλύτερα γενέθλια που έκαν και που συνδυάστηκαν με το δικό μου μπάτσελορ πάρτι.

Ακης θ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου